Jutun lähetti Mirva , Huhtikuun 9, 2007 kello: 20:06:31
Re: Onnea!Vastineena juttuun: Onnea!, jonka kirjoitti: Majka , Huhtikuun 9, 2007 kello: 15:13:42:
Onnea kaikille Lappeenrannassa menestyneille myös niille varasertin saaneille meillä on hienoja junnuja
ps. kisa kovenee :)Maijalle onnittelut erikseen valiosta ja hyvin pärjänneestä veteraanista
Terveisin
Mirva