Jutun lähetti Majka , Huhtikuun 9, 2007 kello: 16:24:46
Hitto, osuiko...? Vastineena juttuun: ilmassa..., jonka kirjoitti: Majka , Huhtikuun 9, 2007 kello: 16:23:20: Treeneissä kun ei tule palkkaa jos hipaiseekaan.
Vastineena juttuun: ilmassa..., jonka kirjoitti: Majka , Huhtikuun 9, 2007 kello: 16:23:20:
Treeneissä kun ei tule palkkaa jos hipaiseekaan.
Vastineet / Follow Ups: