Jutun lähetti Milla , Huhtikuun 8, 2007 kello: 19:41:55
roppikuvaVastineena juttuun: Re: Lappeenranta 8.4.07, jonka kirjoitti: Kirsi , Huhtikuun 8, 2007 kello: 19:14:58:
Ei oikein onnistuneet kuvat siellä hallissa,mutta näistä linkeistä löytyy pari,jos jollein kelpaa...;)
http://img.photobucket.com/albums/v638/-Milla-/Sekalaisia/minnipiki009.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v638/-Milla-/Sekalaisia/minnipiki008.jpg-M