Re: JA HETI TULI VIRHE !!!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mervi , Maaliskuun 26, 2007 kello: 19:29:31
----------------------------------------------------------------------

Re: JA HETI TULI VIRHE !!!!

Vastineena juttuun: JA HETI TULI VIRHE !!!!, jonka kirjoitti: Taija , Maaliskuun 26, 2007 kello: 16:36:05:

mo!
Juu tämä on se virhe mikä on jokapaikassa..PON lehdessä, näyttelytuloksissa..jne..nyt taitaa olla jo siellä vuoden näyttely PON tuloksissakin Onnin omistajana Ruut..kun pitäs olla Joukaiset
ts. Jagodas DZIELNY ZAZ (MAX) om RUUT KAUHANEN

Jagodas DELEGAT ZAMY(ONNI) om SARIANNA & ANTTI JOUKAINEN

siinä on nyt ihan julkisesti omistajat oikeinpäin:)

Onnea isosti Tampereella menestyneille!!
Ja KIITOS Tintille, kun yritit sen "pikkisen" Max mölökerön esittää..ja hyvinhän se onnistukin kuulemma - hampaat murisematta..mutta muualle ei sitten kärsinykkään koskea:( Harmi, kun ei se Max muuten nollan koira ole!

Oukei, tämä jatkaa puuhasteluaan..mitäköhän olinkaan tekemässä..kun taas sijaistoimintona ryhdyin juttupalstaa lukemaan...

Mervi ja otukset


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]