Jutun lähetti Majka , Maaliskuun 26, 2007 kello: 10:13:46
Re: Meiltä kans!Vastineena juttuun: Meiltä kans!, jonka kirjoitti: Tintti , Maaliskuun 26, 2007 kello: 07:54:56:
Onnea myös meiltä kaikille joille tuli "kotiintuomisia". Onko jollain kaikkia tuloksia? Olisi kiva nähdä ne, eikös ilmoitettuna ollut peräti 15 PONia?
Majka