Jutun lähetti Majka , Maaliskuun 16, 2007 kello: 11:39:55
Re: PON-kirjan kuvatVastineena juttuun: Re: PON-kirjan kuvat, jonka kirjoitti: Milla , Maaliskuun 16, 2007 kello: 09:17:05:
Olen minäkin käsittänyt, että tekstiosiot on pääasiassa samat joka kirjassa, rotukohtaisia historiikki-infoja tms lukuunottamatta. Kuvienkin piti olla niin yksiselitteiset kuin mahdollista, koska edes kuvatekstejä ei laiteta. Tämä on katsos sitä tehokkuutta. ;-)
Majka