Jutun lähetti Nadja , Maaliskuun 10, 2007 kello: 16:56:47
Onnea! Vastineena juttuun: Liettua 10.3, jonka kirjoitti: Leila , Maaliskuun 10, 2007 kello: 15:13:06: Vautsi! Paljon onnea molemmille! Maria ja Tomppa
Vastineena juttuun: Liettua 10.3, jonka kirjoitti: Leila , Maaliskuun 10, 2007 kello: 15:13:06:
Vautsi! Paljon onnea molemmille!
Vastineet / Follow Ups: