Jutun lähetti Ana, Nami ja Bono , Maaliskuun 6, 2007 kello: 19:38:28
Onnea Kolkalle!Hii haa!
Pakko oli laittaa tännekin tietoa Kolkasta, eli neitokaisen eka näyttely Islannissa oli viikonloppuna ja hienosti meni. Tuomarina Johan Juslin.
Käykääpä katsomassa kuvat Kolkan kotisivuilla, jotka löytyvät linkin kohdasta.
Onnea siis kaunokaiselle :)