Jutun lähetti Sanna , Joulukuun 23, 2003 kello 17:49:54
Re: joulua!!!Vastineena juttuun: joulua!!!, jonka kirjoitti: ronja ja martta , Joulukuun 23, 2003 kello 11:58:33:
Halien ja rapsutusten täyteisiä jouluntoivotuksia teillekin!
Toivottavasti nähdään ensi vuonnakin!terkuin, Sanna ja Andy