Jutun lähetti Milla , Helmikuun 23, 2007 kello: 19:19:16
Lehtikuvat messaristaHeips!
Oisko saatavilla näitä messarista otettuja kuvia mitkä oli lehdessä? Oli kerrankin onnistunut kuva Kaaposta (marquee klutzy), niin ois kiva saada se itselle ja sivuille.
Jos siis kuvaajalla olisi se vielä koneella,niin olisi kiva jos saisin sen meiliini! :)
-Milla