Jutun lähetti Sarianna , Helmikuun 2, 2007 kello: 09:54:51
Re: Synttärionnittelut!Vastineena juttuun: Synttärionnittelut!, jonka kirjoitti: Tarja , Helmikuun 1, 2007 kello: 14:28:21:
Lilla toivottelee myöhästyneet, mutta sitäkin mahtavammat synttärionnittelut omalle Lita-mammalle ja myös mamman sisaruksille eli omille rakkaille tädeille ja enoilleen!
Onnitteluihin yhtyy myös muu meitin poppoo!
-Sarvis, Nora, Lilla & Muka-