Jutun lähetti Sanna, , Tammikuun 15, 2007 kello: 08:48:46
Re: Lahti ryhmänly 14.1.07Vastineena juttuun: Lahti ryhmänly 14.1.07, jonka kirjoitti: Milla , Tammikuun 14, 2007 kello: 15:50:40:
Hurjasti onnea meiltäkin Hienosta suorituksesta Masille ja tietysti
erityisonnittelut Anulle ja Kaapolle serteistä isoveljiltä, Andylta ja Patelta!