Jutun lähetti Tintti , Tammikuun 14, 2007 kello: 19:19:24
Onnea!Vastineena juttuun: Lahti ryhmänly 14.1.07, jonka kirjoitti: Milla , Tammikuun 14, 2007 kello: 15:50:40:
Onnea Masille ROPista, Anulle VSP:stä ja sertistä
ja Kaapolle sertistä!