Jutun lähetti Nadja , Tammikuun 14, 2007 kello: 17:49:01
Re: Lahti ryhmänly 14.1.07Vastineena juttuun: Lahti ryhmänly 14.1.07, jonka kirjoitti: Milla , Tammikuun 14, 2007 kello: 15:50:40:
Joo, onnea Kaapolle ja Anulle serteistä! (Anulle myös VSP:stä :)) Ja tietty Masille ROPista :)
Muuten, Marquee Itsy-Pitsyllä eli Marialla on yksi sertti, tais olla unohtunu lehdestä :)