Jutun lähetti Majka , Tammikuun 11, 2007 kello: 14:25:25
On tiedotettu jo marraskuussaVastineena juttuun: Kanadan Kennelliitto pannassa, jonka kirjoitti: Tintti , Tammikuun 11, 2007 kello: 11:37:15:
Tuttu juttu, Kennelliitto on julkaissut uutisen jo tuoreeltaan, marraskuun lopussa.
Meitä tämä ei onneksi hetkauta niin kuin joitain muita rotuja, joilla saattaa Kanada olla merkittävin tuontimaa. Kaveri sitä tuskaili jo syssymmällä. ;-)Majka