Jutun lähetti Pia Rautiainen , Joulukuun 23, 2006 kello: 22:23:38
Oikein Mukavaa Joulua!!Toivottelemme mekin oikein mukavaa joulua kaikille "PON-ihmisille" ja miksei muillekkin!! Oikein rentouttavaa ja vatsantäyteistä joulua, myös niille karvasille kavereille!!
t. Pia & Walter & Sessa