Jutun lähetti Kirsi , Joulukuun 22, 2006 kello: 21:24:59
Hyvää Joulua! Rauhaisaa Joulua ja mukavaa alkavaa Uutta Vuotta kaikille Pon-palleroille omistajineen!!! :-) toivoopi Kirsi, Jouni, Santtu, Emma, Fani ja Osmo
Rauhaisaa Joulua ja mukavaa alkavaa Uutta Vuotta kaikille Pon-palleroille omistajineen!!! :-)
toivoopi Kirsi, Jouni, Santtu, Emma, Fani ja Osmo
Vastineet / Follow Ups: