Re: PONit vilahtaa PetTV:ssä


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Eeva , Joulukuun 18, 2006 kello: 21:04:16
----------------------------------------------------------------------

Re: PONit vilahtaa PetTV:ssä

Vastineena juttuun: PONit vilahtaa PetTV:ssä, jonka kirjoitti: Majka , Joulukuun 16, 2006 kello: 22:49:16:

Olipa hauska tapahtuma, ainakin näin tietsikan välityksellä :c)
Pisti hymyilyttään kun joku(en muista nyt kuka)puhujista toivotti tervetulleeksi
hiljentymään ... ja hirmuinen haukunta kuului taustalta;c)
Saipa tuo haukunta pennunkin tulemaan ihan tietsikan viereen kuuntelemaan mistä ääni kuului...

Oikein Rauhallista ja Hyvää Joulua Teille Kaikille Tasapuolisesti!

T;Eevan porukka, (tällähetkellä) lumiselta Pirkanmaalta


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]