Jutun lähetti Eeva , Joulukuun 18, 2006 kello: 21:04:16
Re: PONit vilahtaa PetTV:ssäVastineena juttuun: PONit vilahtaa PetTV:ssä, jonka kirjoitti: Majka , Joulukuun 16, 2006 kello: 22:49:16:
Olipa hauska tapahtuma, ainakin näin tietsikan välityksellä :c)
Pisti hymyilyttään kun joku(en muista nyt kuka)puhujista toivotti tervetulleeksi
hiljentymään ... ja hirmuinen haukunta kuului taustalta;c)
Saipa tuo haukunta pennunkin tulemaan ihan tietsikan viereen kuuntelemaan mistä ääni kuului...Oikein Rauhallista ja Hyvää Joulua Teille Kaikille Tasapuolisesti!
T;Eevan porukka, (tällähetkellä) lumiselta Pirkanmaalta