Jutun lähetti Taija , Marraskuun 23, 2006 kello: 21:51:30
Re: MestaruusloimistaVastineena juttuun: Mestaruusloimista, jonka kirjoitti: Tarja , Marraskuun 23, 2006 kello: 21:32:05:
No sitä tekijää ei kaukaa tarvitse hakea !!!!
Suomen PON-kerhon mahtavat loimet on tehnyt
MIRVA KANKOtaija