Jutun lähetti Mervi , Lokakuun 8, 2006 kello: 00:31:42
Oulu KV 7.10.2006heip!
Tässäpä tulokset Oulun KV näyttelystä! Tuomarina oli Cristian Stavarache Romaniasta.
Olipas erittäin miellyttävä näyttely päivä - meillä kaikilla oli niin mukavaa..Voi jos oisitte olleet mukana! KIITOS tästä mukavsta päivästä! HYVÄ MYÖ! - Etteikö muka POn porukat osaa toisiaan kannustaa ja onnittele!Nuo Urokset
marquee Jigaloruma "Roope" ERI 2 PU4 vara sert
om. Leila.....?Vivat Flinkbein Rivendall "Vivat" ERI 1 PU2 sert vara -cacib -) Cacib
om. Maija Bragge & Taija Tuohilampivalio urokset
Flinkbein Wolec "Wompatti" ERI 1 PU 1 cacib ROP
om. Tiina Heino & Taija Tuohilampiveteraani urokset
Flinkbein Kompletny PON "Pompula" ERI 1 PU 3 ROP VET
om. Maija Bragge & Taija TuohilampiNuo nartut
Grian Gospodyni Z Raju Zimy " Inni" ERI 1 PN 1 sert cacib VSP !!!!
-Huom, hönö osaa käyttäytyä halutessaan....
om. Jarmo Mietttinen & Mervi SavolainenSukan Paahto Papu "Papu" ERI 2 PN 2 vara sert vara cacib
om. Taija Tuohilampi