Jutun lähetti Tuulia H. , Syyskuun 14, 2006 kello: 21:46:30
kilppari luennostaVastineena juttuun: Kyl kyl!, jonka kirjoitti: Tintti , Syyskuun 14, 2006 kello: 07:39:10:
Hieno juttu olisi jos tuosta luennosta tietoa saisi vaikka sitten videon muodossa!
Olisiko tuota jäsenlehteä mahdollista saada jostain hankittua, jos siihen jotain
juttua tulisi? Tuollaisesta luennosta pitäisi kirjoitella laajemminkin esim.koiramme lehteen, koska asia koskettaa kuitenkin monia rotuja ja tietoa(siis esim.periytyvyydestä) ei oikeastaan ole löytynyt muualta kuin täältä teidän sivuilta.