Jutun lähetti Majka , Syyskuun 10, 2006 kello: 21:17:43
OnnittelutVastineena juttuun: Agility aloittelevien mestaruuskilpailun tulokset, jonka kirjoitti: Taija , Syyskuun 10, 2006 kello: 19:35:52:
Onnea kaikille ja olipa mahtavaa nähdä listassa noinkin paljon osanottajia sekä hihnaluokassa että agilityssa! Hihnaluokan "keksijänä" mieltä lämmittää huomata, että se on todella kivasti löytänyt paikkansa PONlaisten keskuudessa. :-)
Ensi vuonna toivottavasti sitten enemmän niitä virallisten luokkien kisaajiakin tokoon. :-)Miklosin ohjaajana toimi Satu Syvänperä jolle niinikään kiitokset minulta. Hienosti alkoi Satun ja Mikon yhteistyö. :-D
Jos jollakulla on kuvia Mikosta ja Satusta vauhdissa, niin olisin kiitollinen jos voisi lähettää minulle meilillä, itse kun en paikalle päässyt katsomaan.
Majka