Jutun lähetti Tintti , Elokuun 30, 2006 kello: 10:25:29
Trimmaisitko PONisi? Jos olit ajatellut ajella PONisi karvat, tässä vähän vertailua kumpi parempi: Karvoilla vai ilman :) Kuvassa 13-vuotias PON-neitonen Puolasta.
Jos olit ajatellut ajella PONisi karvat, tässä vähän vertailua kumpi parempi: Karvoilla vai ilman :) Kuvassa 13-vuotias PON-neitonen Puolasta.
Vastineet / Follow Ups: