Jutun lähetti Suvi , Elokuun 7, 2006 kello: 12:18:27
vielä korjauksia...Vastineena juttuun: Sawo Show su 6.8.2006, jonka kirjoitti: Mervi , Elokuun 7, 2006 kello: 11:53:50:
Nartuista vielä, Fani oli tosiaan PN4. Nuorten luokassa sijoitus meni niinpäin
että Elli (Marquee Jigamaree) oli eri2 ja Maria (M. Itsy-Pitsy)
eri3 eli vara-sert meni Ellille.Ja onnittelut vielä kaikille menestyneille! Ja kiitokset mukavasta näyttelyseurasta!