Jutun lähetti Tintti , Heinäkuun 31, 2006 kello: 12:00:06
Re: Mikkeli KV 30.7.2006 Vastineena juttuun: Mikkeli KV 30.7.2006, jonka kirjoitti: Tiina , Heinäkuun 31, 2006 kello: 11:49:23: Hehhehhehhh.... Onnea Wolelle ja Renille.
Vastineena juttuun: Mikkeli KV 30.7.2006, jonka kirjoitti: Tiina , Heinäkuun 31, 2006 kello: 11:49:23:
Hehhehhehhh....
Onnea Wolelle ja Renille.
Vastineet / Follow Ups: