Jutun lähetti Tintti , Heinäkuun 21, 2006 kello: 15:49:43
Re: Myöhästyneet Onnittelut valioluokan naisille!Vastineena juttuun: Myöhästyneet Onnittelut valioluokan naisille!, jonka kirjoitti: Sanna, varavalio ja rampa-pate , Heinäkuun 21, 2006 kello: 09:12:40:
Meiltä myös hurjat onnittelut Jidalle ja omistajille hienosta suorituksesta!
Saiskos taas tuloksia tänne ;)