Jutun lähetti Tommi , Heinäkuun 15, 2006 kello: 02:22:06
PON-agilitymestaruuskisatMoi,
Olen alustavasti sopinut PONien kilpailevien agilitymestaruuskisoiksi
sunnuntaita 15.10 Tampereella ja järjestäjänä Hämeen Spanielikerho.
Siellä kaiketi mitellään myös muista rotumestaruuksista kuin nuo spanielit
samalla. Jos jollekin tuo paikka/aika ei käy, niin ilmoittakoon siitä nyt.
Muussa tapauksessa sovin järjestäjien kanssa, että osallistumme kisoihin
ja lyödään päivämäärä/paikka lukkoon. Sen jälkeen saa kisoja mainostaa
kaikissa mahdollisissa yhteyksissä enemmän.--
- TRa