Jutun lähetti Majka , Heinäkuun 12, 2006 kello: 10:08:23
Re: kuviaVastineena juttuun: kuvia, jonka kirjoitti: Tintti , Heinäkuun 12, 2006 kello: 09:14:56:
Moi
Kiitokset minultakin koko joukkueelle ja Tommille erityisesti siitä että hoputti meidät kaikki mukaan. :-)
Täältä löytyi hurjan näköisiä kuvia pomppivista PONeista!
http://www.keskiespoo.net/~irvinha/Agirotu2006/Sunnuntai/indeksi_3.htmTosi mahtavia kuvia ja tosi mukava tapahtuma.
Majka