Jutun lähetti Taija , Heinäkuun 8, 2006 kello: 20:55:02
Savonlinna kans :-)Vastineena juttuun: Piteå Suomi-PONien juhlaa -TAAS!, jonka kirjoitti: Tintti , Heinäkuun 8, 2006 kello: 20:02:05:
Savonlinna 08.07.06 tuomari Kari Järvinen, ryhmätuomari Kari Järvinen
UROKSET NUORTENLUOKKA
Sukan Oodi-Oodi HUROKSET VALIOLUOKKA
Flinkbeon Wolec ERI1, ROP, RYP 2
Huimasti Onnea Merville ja poppoolle mahtavista suorituksista BIS kehissä.
Samoin mahtavasti onnea Tiinalle ja Wolelle helteisen päivän pirtsakasta suorituksesta