Jutun lähetti Vuokko , Heinäkuun 8, 2006 kello: 11:12:22
Re: Ponien jalostusVastineena juttuun: Re: Ponien jalostus, jonka kirjoitti: Sarianna , Heinäkuun 7, 2006 kello: 15:38:38:
Mahtavaa, upeeta että jälkeläisillä on paremmat lonkat kuin vanhemmilla:)
Enpä malta olla heittämättä sellaista ajatusta että ehkä vanhemmilla onkin paremmat
lonkat kuin papereissa lukee. Nimittäin silloin kun oma koirani vajaa 10 vuotta
sitten lonkkakuvattiin, eläinlääkäri sanoi ettei ole niin hyviä lonkkia nähnyt
pitkään aikaan. B:nä kuitenkin tuli takaisin, Kennelliitosta myönnettiin että
on A:n lonkat mutta kun on kuvattu liian nuorena ? (1v 7 kk), laitettiin B:ksi.
Ehkä näin, mutta enpä viitsinyt rahojani tuhlata uuteen kuvaukseen, koska koiralla on B:näkin terveet lonkat ja on myös niitä kiitettävästi jälkeläisilleen jättänyt :)terveisin Vuokko ja Iso Dee