Eipä mene lonkat kuppikokokaavan mukaan.


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Nimimerkki Tintti , Heinäkuun 5, 2006 kello: 12:37:59
----------------------------------------------------------------------

Eipä mene lonkat kuppikokokaavan mukaan.

Vastineena juttuun: Ponien jalostus, jonka kirjoitti: Pon ihminen , Heinäkuun 5, 2006 kello: 11:04:38:

Mervi asian jo hyvin selkeyttikin, mutta pakko kommentoida että tän täytyy olla jokin pila, ei muuten kukaan kirjoittelisi moista perustelematta, selvästikin asiaan perehtymättä ja ennenkaikkea, laittamatta omaa nimeään näkyviin. Ja taas toisaalta, on se hyvä että tämä selvästi asiantunteva PON-ihminen tekee kasvattajien puolesta näinkin tärkeintä havaintoja joita PON-kasvattajat eivät varmaankaan ole itse koskaan edes ajatelleet! hohhoijaa...

Nämä meidän kasvattajat on sen verran asiantuntevaa ja vastuuntuntoista porukkaa, että tuo kommentti rahan ajattelusta saa karvat pystyyn heidän puolestaan. Jokainen kasvattaja voi varmasti vahvistaa että kun viimenen pentu on uunista ulos ja uudella omistajalla, ei tarvitse alkaa Caribian lomia miettimään, ennemminkin päinvastoin.

Eikä muuten mene lonkkien periytyminen kuppikokokaavan mukaan C+C=CC (heh!) ja syyt sen takana miksi muitakin kuin A/B-lonkkasia käytetään jalostukseen on kaukana rahasta ja lähellä rodun geenipoolin laajuden ajattelua (jonka tosin varmastikin otit huomioon kommenttiasi kirjoittaessa??).

*lähtee rauhottumaan*


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]