Jutun lähetti Tintti , Heinäkuun 5, 2006 kello: 09:39:52
Porvoo &Tuuri tulokset?Huomasin että tuossa meidän viime vuoden lempparinäyttelyssä oli ollut kolme PONia,
saiskos tuloksia tänne :) Ja Tuurista onnittelut Tiinalle ja Wolelle, olikos siellä muita? Nekin tulokset voisi laittaa tänne.
Ktos!