Jutun lähetti Majka , Kesäkuun 24, 2006 kello: 19:44:34
Re: Sawo show menijöitä Tampereen kautta 6.8 su?Vastineena juttuun: Sawo show menijöitä Tampereen kautta 6.8 su?, jonka kirjoitti: Kristiina , Kesäkuun 24, 2006 kello: 16:10:12:
Moi
Olemme menossa Kuopion pelastusopistolle koulutukseen Mikon kanssa alkaen seuraavana maanantaina, ja luultavasti ajelen Kuopioon jo sunnuntaina, joten jos ei mitään muuta kyytiä teille löydy niin olepa yhteydessä sitten lähempänä. Poispäin luulisi helpommin löytyvän teille kyytiä.
Majka