Jutun lähetti Sanna L-E , Toukokuun 24, 2006 kello: 15:41:08
Re: mätsäriVastineena juttuun: Re: mätsäri, jonka kirjoitti: Tarja , Toukokuun 23, 2006 kello: 19:21:16:
Sorry "vääränrotuisen" tunkeutuminen palstalle, tulin päivittämään tuon kadonneen koiran löytymistiedon ja huomasin tämän. Olen mukana järjestämässä täällä mainittua epäv. agilitykilpailua nyt sunnuntaina ja emme tosiaan näe eläinsuojelulaissa aukkoa SKL:n silmissä epävirallisille tapahtumille vaan 1.1.2001 ennen syntyneet typätyt koirat eivät saa osallistua. Tuli myös mieleen tämä Lemmikkipalstojen ketju (jossa myös lain kohta jos joku haluaa lukea): http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum12/HTML/017519.html
t. Sanna