Re: "Ikäkysymys"


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Rita , Huhtikuun 3, 2006 kello: 10:16:49
----------------------------------------------------------------------

Re: "Ikäkysymys"

Vastineena juttuun: ''Ikäkysymys'', jonka kirjoitti: Pia , Maaliskuun 22, 2006 kello: 15:16:51:

Mielenkiintoinen ja ajankohtainen kysymys: Milla täytti viime viikolla kunnioitettavat 12 vuotta! Mummokoira on edelleen hyvin vetreä, ikä näkyy vain päiväunien pituudessa :-)Toivomme tietysti pitkää ikää mukavalle eläkeläisellemme ja lähetämme terveiset kaikille ikätovereille. (Haikeaa on ollut lukea suruviestejä vanhojen tuttujen siirtymisistä taivaallisiin paimennusjoukkoihin)

Wähäkuraisen kevään toivossa,
Rita & ponit
PS Synttärisankari sai nauttia kokonaisen mozzarellapallon - suurinta herkkua ikinä


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]