Jutun lähetti Majka , Joulukuun 7, 2003 kello 19:32:09
BIS-tuloksetMinä olen täällä jännittänyt kotona ja kytännyt koska tulokset päivittyy Kennelliiton sivuille. No tässä ne tulokset on:
1. basset hound -Basset Hound
Come And Get Me Dos Sete Moinhos (Homem De Mello Jose, 2795-546 Carnadixe)2. skotlanninterrieri -Scottish Terrier
Quaint Goodwill (Huusari Sirpa & Pertti, Taipalsaari)3. karjalankarhukoira -Carelian Bear Dog
Karhusuon Venla (Keränen Kalle, Kajaani)4. englanninvinttikoira -Greyhound
Jet's Something In The Way U'smile (Engh Espen & Gjetnes Åge, N-3400 Lier)Tuomarina Gitta Ringwall. Olin ihan varma että PON olisi sijoittunut, mielessäni uumoilin jopa voittoa jo Minskille. Olisi ollut aivan mahtavaa kyllä, mutta on se Messarin voittajanäyttelyn ryhmävoittokin jotain aivan historiallista! Ei ole kovin moni PON Messarin näyttelyissä ylipäätään sijoittunut kautta aikojen! Todella upeaa, onnea vielä kerran Minski, Minna ja Taija!
Nyt pääsee meikäläinenkin jo vaaka-asentoon lepäämään kun jännitys on ohi. Olisinpa silti päässyt paikalle kannustamaan! Tunnelma oli varmasti uskomaton.
Majka