Jutun lähetti Mervi , Maaliskuun 30, 2006 kello: 09:32:04
Re: Näyttely Poonit yms.Vastineena juttuun: Re: Näyttely Poonit yms., jonka kirjoitti: Majka , Maaliskuun 29, 2006 kello: 22:58:17:
Moikka!
Tähän systeemiin minun logistiikka ei riitä:) minä olen joskus oppinut että luvun 4 jälkeen tulee luku 5!No olipa miten hyvänsä, on pääasia että pää ei ole lasia - vaikka en matemaatikko olekkaan!
T.
Mervi joka menee ihan kohta tenttimään MATEMATIIKKAA..Nyt rupes jo jännittämään:)