Jutun lähetti Tommi , Maaliskuun 29, 2006 kello: 17:20:15
Re: Suureksi yllätyksekseni...Vastineena juttuun: Suureksi yllätyksekseni..., jonka kirjoitti: Mirkka , Maaliskuun 29, 2006 kello: 13:16:20:
Mirkka kirjoitti:
» ... löysin "omani" agiponien vuoden parhaissa vaikka en taatusti (hiljainen mielenosoitus) tuloksia ole kenellekään lähetellyt. Sen enempää ruotimatta, miksi herne nenässä on, pyydän, että tuloksemme poistetaan listalta.Hmm, minum vika... kuten aikaisempinakin vuosina, olen kerännyt kaikki tulokset, oli niitä ilmoitettu tai ei, mitkä saativilla on, nehän löytyvät näppärästi esim. Kenneliiton koetietokannasta netistä. Silloin vain kun tuloksensa lähettää,
voi olla varma, että mukana on kaikki lisäpisteet jne. mitä ei selviä
välttämättä tuosta tietokannasta, ja voi siellä muutenkin olla puutteita.
No kyllähän se piti arvata, että joskus joku vetää herneen nekkuun,
kun ei ole tuloksiaan ilmoittanut, kestihän tätä
käytäntöä sellaiset 10 vuotta, että kaikille tämä käytäntö sopi. Kun mielestäni
rodusta kiinnostuneille on hyvä näyttää, kuinka paljon rodusta niitä
harrastajia/tuloksen tekijöitä on vuoden aikana löytynyt. Nyt sitten kysynkin,
pitääkö tästä käytännöstä sitten luopua?
Harmi sinänsä, kun suunnilleen puolet tuloksista jäävät sitten uupumaan,
monet ovat niin laiskoja tulosten lähettämisen kanssa,
en usko kuitenkaan että kaikki pitävät "hiljaista mielenosoitusta", ja joku
rodusta kiinnostunut voi vaikka saada ihan väärän kuvan rodun
harrastajamääristä sitten.
Harmi tosiaaan, ja pyydän anteeksi, että olen tulokset mukaan
ottanut, vaikka niitä ei ole henk.kohtaisesti kukaan vuoden paras kisaan
edes ilmoittanut. Puolustuksekseni siis vaan sanon, että näin olen aina
tehnyt vuosikaudet, silloin kun tuloksia olen laskenut
vuoden paras agility-PON kisaan...tv.
- TRa