Tässä tulee.


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tintti , Maaliskuun 21, 2006 kello: 07:22:27
----------------------------------------------------------------------

Tässä tulee.

Vastineena juttuun: Tampereen tuloksia?, jonka kirjoitti: Majka , Maaliskuun 21, 2006 kello: 00:43:06:

pelkistetty lista, jos joku huomaa virheitä niin korjailkaa :)

NARTUT, PENNUT:

Flinkbein Calciem Dobra
2kp

Lovelyckans Lady Alatariel Oflorien
1kp, ROP-pentu

UROKSET, JUNIORILUOKKA:

Cedr Moscic
ERI1

Jagodas Dzielny Zaz
ERI2

Marquee Jialorum
ERI3

Marquee Itch-And-Rub
EVA

UROKSET, NUORTENLUOKKA:

Flinkbein Atut
ERI1

UROKSET, AVOIN LUOKKA:

Sukan Neuvokas Nestori
ERI1, PU4, sert

Borgåkers Olen Pikku-Dee
ERI2, va-sert

Marquee Flamdoodle
ERI3

UROKSET, VALIOLUOKKA:

Flinkbein Zupelny Sukces
ERI1, PU1, ROP, CACIB, RYP4 : ) : )

Flinkbein Wolec
ERI2, PU2, va-CACIB

Flinkbein Srebro
ERI3

Sukan Laiska Late
ERI4

UROKSET, VETERAANILUOKKA:

Sukan Dumbo
ERI1, PU3, VSP-VET

Flinkbein Kompletny-PON
ERI2

NARTUT, JUNIORILUOKKA:

Cynia Moscic
ERI1, va-sert

Marquee Jigamaree
ERI2

Marquee Itsy-Pitsy
ERI3

Jagodas D'oode Aan Luci
ERI4

Marquee Inky-Dinky
EH

Marquee Icky-Poo
EH

Arta Karina de Kaillhanes
H

Suankroopin Dama Dola
H

Grian Gospodyni z Raju Zimy
poissa

NARTUT, AVOIN LUOKKA:

Flinkbein Zrenica
ERI1, PN3, va-CACIB, sert --> FIN MVA

NARTUT, VALIOLUOKKA:

Flinbein Swietny
ERI1, PN1, VSP, CACIB

Sukan Nami-Nami
ERI2, PN4

Marquee Goody-Goody
ERI3

NARTUT, VETERAANILUOKKA:

Sukan Funny Face
ERI1, PN2, ROP-VET

KASVATTAJALUOKAT:

Kennel Flinkbein, 1KP

Kennel Sukan, 2

Kennel Marquee, 3

Meiltä kiitokset onnitteluista ja onnittelut kaikille niille, jotka jäi paikan päällä onnittelematta, oli melkosta hässäkkää koko näyttely (kuten tarkkasilmäisimmät varmasti huomasikin, kun olin Kingin kanssa menossa väärään luokkaa jne, heh)... Tää meidän Tampereella asunut mies suunnisti leirinnästä (jossa muuten juoksi illalla pyyhe päällä neljän hauskan PONin perässä saunan jälkeen) paikan päälle niin, että 20 min ennen kehää päästiin vasta näyttelypaikalle ;) Onnea serteistä Renille (josta tuli valio) ja Nestorille, ihanaiselle Minski-siskolle ja Fanille (PON on kuin viini, näin se vaan menee ;). Ja vielä terveiset Roxylle, jonka esittämistaitoja ihasteltiin oikein joukolla kehän laidalta, niin hyvin likka hoiti esittämisen!


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]