Jutun lähetti Tintti & Co , Maaliskuun 12, 2006 kello: 20:47:43
Re: Onnea Wole !!!!Vastineena juttuun: Onnea Wole !!!!, jonka kirjoitti: Taija , Maaliskuun 12, 2006 kello: 15:22:47:
Onnea meiltäkin Tiinalle ja Wolelle ja kasvattajalle jälleen yhdestä tittelistä ja voitosta!
Eipä ollut hullumpi hurtta tuo VSP:kään sanoo Laananen sisko-tytöstään ;)