Jutun lähetti Taina , Helmikuun 23, 2006 kello: 23:04:15
Re: RotuRace 2006 - JoukkueetVastineena juttuun: Re: RotuRace 2006 - Joukkueet, jonka kirjoitti: Taija , Helmikuun 23, 2006 kello: 10:57:15:
Vaikuttaa mielettömän hauskalta touhulta!
Maisakin ilmoittaa olevansa salamannopea pikkupolskimus, ja lähtee mielellään mukaan spurttailemaan :-)