Jutun lähetti Mervi The TOLLO:) , Helmikuun 10, 2006 kello: 22:19:38
Re: Vuoden parhaat haussaVastineena juttuun: Re: Vuoden parhaat haussa, jonka kirjoitti: Taija , Helmikuun 10, 2006 kello: 09:18:15:
Moi!
No joo - tulipahan taas näköjään katottua ihan loppuun asti tuolta tämä asia..taisin vaan kattoa ne piste lasku sydeemit..Kun ois kattonu - ni olishan se sieltä löytyny:)
Kiitos kun Taija valaisit:)!Mervi ja poonit