Jutun lähetti Tintti ja riiviöt , Joulukuun 6, 2003 kello 16:06:55
ONNEA VOITTAJILLE!!Hurjasti onnea messarissa pärjänneille, ROP ja narttujen CACIBin ottanneelle Minskille, VSP ja urosten CACIBin ottaneelle Pucharille, Juniorivoittajille Ambergini's Baby-Dynamitelle ja Marquee Goody-Goodylle, SERTit saaneille Pepille ja Sukan Nami-Namille ja ROP veteraani Dumbolle! Ja ennenkaikkea näiden koirien omistajille ja kasvattajille!