ONNEA VOITTAJILLE!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tintti ja riiviöt , Joulukuun 6, 2003 kello 16:06:55
----------------------------------------------------------------------

ONNEA VOITTAJILLE!!

Hurjasti onnea messarissa pärjänneille, ROP ja narttujen CACIBin ottanneelle Minskille, VSP ja urosten CACIBin ottaneelle Pucharille, Juniorivoittajille Ambergini's Baby-Dynamitelle ja Marquee Goody-Goodylle, SERTit saaneille Pepille ja Sukan Nami-Namille ja ROP veteraani Dumbolle! Ja ennenkaikkea näiden koirien omistajille ja kasvattajille!


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]