Jutun lähetti Taija , Joulukuun 4, 2003 kello 21:59:42
MessaristaEipä ole meillekään mitään erillistä kirjettä tullut.
Kuten Marika sanoi, numerolapussa ja kasvattaryhmän lapussa seisoo, että Libuse Ubrova ja nnetissä aikataulu 14.30.Meikäläiset ainakin tulee siiheksi kehään, siis emme ole menossa Vuoriselle.
Onhan se erillisen kirjeen unohtaminen nyt pientä kaiken muun unohtamisen rinnalla :-) Joten eiköhän luoteta siihen, että kehä on 14.30.
Onkohan sinne tulossa ketään, jolla ei ole mahdollisuutta käydä netissä katsomassa ?!?!? Voisikohan kasvattajat välittää sanaa kasvateilleen ?!?
Taija