Jutun lähetti Milla , Joulukuun 31, 2005 kello 22:56:01
Meillekö PON?:)Hei kaikille.
Kyselisin hiukan epävarmana vielä että onko Pon oikea/sopiva rotu meille.
Entuudestaan meillä on newfoundlandinkoira (2v) ja berninpaimenkoira (7v).
Vielä koiran hankinta ei ole ajankohtainen,mutta rotua etsiskellään. Itselleni (olen 15v tyttö) haeskelisin harrastuskoiraa tokoon ja näyttelyihin (erityisesti tähän kiinnostusta!).
Turkinhoitoonkin ollaan siis totuttu. Ja yksi kriteereistämme on ettei olisi kauhean yleinen rotu.
Mitä sanotte,sopiiko Pon meille? :)