Jutun lähetti Mirva , Joulukuun 18, 2005 kello 21:30:17
Re: Lisää onnitteluja!!! ja muutos tuloksiinVastineena juttuun: Re: Lisää onnitteluja!!!, jonka kirjoitti: Majka , Joulukuun 18, 2005 kello 19:44:30:
Onnea onnea kaikille viikonloppuna menestyneille oli kiva viikonloppu
muutos Hulda oli PN4 ja sai vara sertin
T.Mirva