Re: Lisää onnitteluja!!! ja muutos tuloksiin


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mirva , Joulukuun 18, 2005 kello 21:30:17
----------------------------------------------------------------------

Re: Lisää onnitteluja!!! ja muutos tuloksiin

Vastineena juttuun: Re: Lisää onnitteluja!!!, jonka kirjoitti: Majka , Joulukuun 18, 2005 kello 19:44:30:

Onnea onnea kaikille viikonloppuna menestyneille oli kiva viikonloppu
muutos Hulda oli PN4 ja sai vara sertin
T.Mirva


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]