Onnittelut!!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Kirsi , Joulukuun 17, 2005 kello 17:11:49
----------------------------------------------------------------------

Onnittelut!!!

Parhaimmat onnittelut Majkalle, Makelle ja Zamylle Voittajanäyttelyn ROP:ista. Sekä tietysti myös Merville ja Nenalle VSP:stä sekä sille Zamyn pojalle JV-05 tittelistä.

t.Kirsi ja Jouni


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]