kässäri....


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Taija , Joulukuun 12, 2005 kello 11:50:53
----------------------------------------------------------------------

kässäri....

Vastineena juttuun: Re: Stora Stockholm, tulokset, jonka kirjoitti: Tintti , Joulukuun 12, 2005 kello 11:08:04:


No meillä ei onneksi ollut mitään hirveen kauheeta ongelmaa tällä kerralla Ruotsissa, MEILTÄ MENI POIKKI VAAN KÄSIJARRUN VAIJERI :-)

.......mutta onneksi laivassa oli sitten sekä edessä että takana sellasia vakaita, paikallaanpysyviä autoja, kuten just Volvoja yms yms..
niin että oli turvallinen mieli jättä auto vaihteen varaan ruumaan....

taija


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]