Jutun lähetti Taija , Joulukuun 12, 2005 kello 11:50:53
kässäri....Vastineena juttuun: Re: Stora Stockholm, tulokset, jonka kirjoitti: Tintti , Joulukuun 12, 2005 kello 11:08:04:
No meillä ei onneksi ollut mitään hirveen kauheeta ongelmaa tällä kerralla Ruotsissa, MEILTÄ MENI POIKKI VAAN KÄSIJARRUN VAIJERI :-).......mutta onneksi laivassa oli sitten sekä edessä että takana sellasia vakaita, paikallaanpysyviä autoja, kuten just Volvoja yms yms..
niin että oli turvallinen mieli jättä auto vaihteen varaan ruumaan....taija