Re: Onnittelut!!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Päivi , Marraskuun 21, 2005 kello 14:48:29
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnittelut!!!

Vastineena juttuun: Onnittelut!!!, jonka kirjoitti: Kirsi , Marraskuun 19, 2005 kello 16:29:45:

Mahtavat onnittelut Inka-siskolle! Pidä Suka-suvun lippua korkealla, minä vaan leikin sukilla... ;)

t. Indi + ihmiset


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]