Jutun lähetti Päivi , Marraskuun 21, 2005 kello 14:48:29
Re: Onnittelut!!!Vastineena juttuun: Onnittelut!!!, jonka kirjoitti: Kirsi , Marraskuun 19, 2005 kello 16:29:45:
Mahtavat onnittelut Inka-siskolle! Pidä Suka-suvun lippua korkealla, minä vaan leikin sukilla... ;)
t. Indi + ihmiset