Jutun lähetti Kirsi , Lokakuun 24, 2005 kello 19:21:16
Re: Onnea viikonlopun menestyjille!Vastineena juttuun: Onnea viikonlopun menestyjille!, jonka kirjoitti: Tintti , Lokakuun 24, 2005 kello 08:02:08:
Kiitän ja kumarran omasta ja Fanin puolesta!!! Oli se aivan ihana kokemus, meidän osalle kun tuota ei kauheen usein satu.
Onnittelut myös Minskille, Minnalle BIS-voitosta, Taijalle kasvattajaryhmän sijotuksesta BIS-kehässä ja tietysti Taijalle, Maijalle ja Pompulalle jälkeläisryhmän sijotuksesta.-Kirsi-