Re: Onnea viikonlopun menestyjille!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Kirsi , Lokakuun 24, 2005 kello 19:21:16
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnea viikonlopun menestyjille!

Vastineena juttuun: Onnea viikonlopun menestyjille!, jonka kirjoitti: Tintti , Lokakuun 24, 2005 kello 08:02:08:

Kiitän ja kumarran omasta ja Fanin puolesta!!! Oli se aivan ihana kokemus, meidän osalle kun tuota ei kauheen usein satu.
Onnittelut myös Minskille, Minnalle BIS-voitosta, Taijalle kasvattajaryhmän sijotuksesta BIS-kehässä ja tietysti Taijalle, Maijalle ja Pompulalle jälkeläisryhmän sijotuksesta.

-Kirsi-


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]